مشاور 09120820120

آموزش تغییر شماره در گوگل ویس

دیگر مطالب مفید

همانطور که در توضیحات و نکات استفاده ذکر کردیم گوگل ویس همانند تمامی سرویس‌های گوگل با یک جیمیل مدیریت می‌شود. گوگل امکان انتقال مدیریت شماره از جیمیل به جیمیل دیگر را فراهم کرده است، پیشنهاد همیشگی الکترونیک اکانت که در نکات استفاده هم ذکر شده انتقال شماره به جیمیل خود پس از خرید می‌باشد.

توضیحات قبل از انتقال

  • آی‌پی خود را از طریق نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی (VPN) به کشور آمریکا تغییر دهید. [نرم‌افزار پیشنهادی: Windscribe]
  • آی‌پی خود را از وبسایت ipleak.net بررسی فرمایید تا از مخفی بودن آیپی ایران اطمینان حاصل شود.
  • در صورتی که از موبایل جهت انتقال استفاده می کنید ممکن است در مرحله دوم به مشکل برخورد کنید که در این صورت نیاز است مراحل را از ابتدا در دسکتاپ(کامپیوتر/لپ‌تاپ/…) انجام دهید.

توجه

منظور از جیمیل الف، جیمیلی خریداری شده می‌باشد.

منظور از جیمیل ب، جیمیل خود شما که قصد انتقال به آن را دارید می‌باشد.

توجه: در روند انتقال باید با هر دو جیمیل الف و ب به صورت همزمان لاگین باشید.

مرحله اول : آماده سازی جیمیل مقصد

جیمیل ب وارد نسخه تحت وب گوگل ویس شوید، پس از ورود بسته به فعالیت قبلی شما در گوگل ویس با چهار پیغام زیر واجه خواهید شد:

۱. Welcome to Google Voice: در صورت مواجه شدن با این پیغام بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

۲. Select a Google Voice number: مشاهده این پیغام به معنای آماده بودن جیمیل جهت میزبانی شماره گوگل ویس و انتقال می‌باشد.

۳. Google Voice is not available in your country: مشاهده این پیغام به معنای شناسایی موقعیت شما توسط گوگل می‌باشد. لطفا نکات ابتدایی مطلب را در خصوص تغییر آیپی رعایت کنید و از سرور آمریکا و نرم‌افزار پیشنهادی استفاده کنید.

۴. Unable to Access a Google Product: مشاهده این پیغام به معنی غیرفعال بودن سرویس گوگل ویس در جیمیل شما می‌باشد.

*در صورت مشاهده پیغام unable to access a google product به هیچ وجه شماره را به این جیمیل انتقال ندهید. در صورت انتقال به این جیمیل شماره غیرقابل استفاده می‌شود.

آموزش تغییر شماره در گوگل ویس

مرحله دوم : شروع انتقال

سپس با جیمیل الف (حاوی شماره) وارد نسخه تحت وب گوگل ویس شوید و با کلیک بر رویچرخ دندهوارد تنظیمات گوگل ویس شوید؛ سپس از زیرمجموعه Account بر روی دکمه Transfer کلیک کنید.

آموزش تغییر شماره در گوگل ویس

با کلیک بر روی Transfer صفحه دیگری همانند صفحه زیر باز خواهد شد، باید مجددا بر روی متن Transfer که روبروی شماره می‌باشد کلیک کنید.

توجه: دقت کنید که اشتباها بر روی نوشته Delete کلیک نکنید. در این صورت شماره شما حذف خواهد شد.

آموزش تغییر شماره در گوگل ویس

مرحله سوم : انتخاب جیمیل مقصد

با کلیک بر روی متن Transfer پنجره‌ای باز خواهد شد که از شما درخواست تایید انتقال می‌خواهد؛ از قسمت …select a desti جیمیل ب را به عنوان مقصد شماره انتخاب کنید و بر روی دکمه Transfer کلیک کنید.

نکته: در صورتی که جیمیل ب جهت انتخاب غیرفعال و به رنگ خاکستری باشد به دو دلیل است: ۱. مرحله اول آموزش را به درستی انجام ندادید ۲. در حال حاظر یک شماره گوگل ویس در -جیمیل ب- فعال است.

آموزش تغییر شماره در گوگل ویس

مرحله چهارم : پایان انتقال

مشاهده پیغام !You’re almost finished به معنای موفق بودن روند انتقال شماره می‌باشد.

آموزش تغییر شماره در گوگل ویس

در همراه و پایین پیغام موفقیت آمیز بودن انتقال متنی به معنای  جهت کارکرد صحیح شماره گوگل ویس یک شماره آمریکا جهت فوروارد وریفای کنید 

برای بسیاری از کاربران پس از انتقال و مواجه شدن با این متن سوال پیش می‌آید که آیا شماره‌ی ما در صورت عدم ویرفای شماره سیمکارتی آمریکا دچار محدودیت می‌شود؟

پاسخ: یکی از امکانات سرویس گوگل ویس فعال کردن فوروارد پیام‌ها و تماس‌ها دریافتی شماره گوگل ویس به شماره سیمکارتی آمریکا می‌باشد، که قاعدتا جهت برخورداری از این امکان باید به شماره سیمکارتی دسترسی داشته باشید؛ ولی زمانی که شما دسترسی به شماره ندارید و قصد دارید پیام‌‌ها و تماس‌ها را از طریق اپلیکیشن یا نسخه تحت وب دریافت کنید نیازی به اضافه کردن شماره آمریکا نخواهید داشت، در ضمن هیچگونه محدودیتی دیگری در صورت عدم لینک شماره‌ سیمکارتی نیز نخواهید داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

آموزش های گوگل ویس

وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نماد اعتماد الکترونیک اسناد و املاک کشور مرکز آموزش ویدیویی انجمن حم فروشگاه ملی تولید کنندگان مدیریت بر مدیران حم سامانه حیوانات رسانه ملی اخبار متا دانشگاه متاورس استخدام | دانش فروشگاه حم تبلیغات ملی بازار NFT متاورس رنگ نقشه ملی املاک و مستغلات